SEKITE MUS SOCIALINIUOSE TINKLUOSE:
Bėgimo treniruotės su JCI

JCI Kaunas subūrė komandą, kuri dalyvaus Kauno maratone 2013. Ta proga nusprendėme rengti bėgimo treniruotis ir kviečiame visus norinčius pasimankštinti ir aktyviai praleisti laisvalaikį.

 

 

Laikas: šeštadieniais nuo 9:00. (treniruotės vyks iki birželio 9d.)

 

Vieta: Kauno Ąžuolyno parkas (renkamės prie Dariaus ir Girėno paminklo)

 

Registruokis: http://goo.gl/E4yvl

 

 

Šiam bėgimui pasirinktos specialios bėgimo treniruotės:

 

Meditacinisbegimas® sukūrė sau šlovę ir reputaciją su dideliu įsipareigojimu teikti ir tobulinti jau ir taip efektyvią paslaugą, tinkamus reabilitacijai, taisyklingai laikysenai ir gerai savijautai.

 

5 priežastys kodėl rinktis Meditacinisbegimas® :

 

 1. Stiprina blauzdų ir pėdų raumenis, skatina jų vystymąsi. Bėgiojant meditaciniu bėgimu gerėja bendra viso kūno būklė ir sumažėja traumų riziką.

 

 2. Gerina judesių amplitudę kulkšnyse, pėdose ir kojų pirštuose. Daugiau jokių suspaustų pėdų ir pirštų – jie turi judėti natūraliai.

 

 3. Skatina nervų sistemos funkcionavimą, kas yra labai svarbu balansui ir judrumui. Bėgiojant meditaciniu bėgimu, kojose esantys tūkstančiai neurologinių receptorių siunčia vertingą informaciją į smegenis, taip gerindami pusiausvyrą ir judrumą.

 

 4. Sumažinus greitį ir sustačius kūną tesinga laikysena, kūno svoris tampa tolygiai paskirstytas visoje pėdoje, taip natūraliai skatinama taisyklinga laikysena ir stuburo tiesumas.

 

 5. Leidžia kojų pirštams, pėdoms, kojoms ir visam kūnui judėti nevaržant ir natūraliai.

 

Meditacinio bėgimo blogas: http://meditacinisbegimas.blogspot.com/

Užsisakykite naujienas:
Parašykite atsiliepimą
Uždaryti